? ??????????????Candy Hearts? ????? ?? ???Rating: 4.3 (4 Ratings)??8 Grabs Today. 1989 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????The Simple Life (New)? ????? ?? ???Rating: 4.6 (25 Ratings)??8 Grabs Today. 2411 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 15, 2011

Road to Baitullah (part last)

Bismillahirrahmanirrahim..
Hmmm..setiap tghr jumaat, InsyaAllah, br ada masa nk hapdet..kekeke..
Lg pon aku ada mslh yg agk besar skang ni bilamana broadband dah x lei pakai..huhuhu..network kt opes pon x de la bgs sgt..
Itu masalah aku..:p

Ok,aku cuma nak sambung cerita prrjalanan umrah, walopon dah basi..keke..nnti kot imran & irdina besar, dep bc, depa tao la
Yg mama pernah tgglkan depa 14 hari...hehehe..

Perjalanan dari hotel menuju Rumah Allah buat pertama kalinya memang sgt mendebarkan! Tatkala memandang kaabah dgn mata sendiri mengundang perasaan yg x boleh digambarkan dgn kata2..hanya sayu,airmata dan perasaan penuh kesyukuran..rasa diri sgt dekat dgn Pencipta...hilang seketika masalah urusan dunia, hlg sekejap ingatan terhadap suami,ank,keluarga yg ditinggalksn,shbt2,kwn2...ye..itu perasaan yg aku rasakan...

Pertama kali membuat tawaf, mata x lps dr memandang kaabah..subhanallah..umrah aku yg pertama selesai pd jam 2am...

Rutin harin di makkah seperti biasa,matlamat semua org ke sana adalah utk bersembahyang di dlm masjid haram setiap waktu jika keadaan kesihatan mengizinkan..selain dari tu, di celah2 waktu solat, ramai yg mengmbil kesempatan membuat amalan2 sunat lain..tawaf, bc quran,sembhyg sunat,etc...

Membeli belah jugak merupakan satu pekerjaan di sini..hehehe, cukup ala kadar dan x perlu berlebih lebihan..

Aku semakin kehilsngn idea..hehehe..tuntutan kerja kat opes buat aku x dpt recall dgn tenang..huhuhu..
Lg 1 masalah aku, aku x biasa dgn keyboard pad yg jenis touch2 ni,aku x pandai!

P/s : sok imran ada trip..nk jumpa upin ipin katanya..good!! Ank mama matang..

0 comments: